Eesti keeles | Lietuvos | Latviešu | По русски | In english

Saada sõbrale

Kalkulaator

Prindi

Vähenda

Suurenda

Ärielu - Värvikeskus müüb usaldust

01.05.01

Asjatundlikkus läbi kindla strateegia
"Ehitus- ja viimistlusmatejalide valik on viimaste aastate ehitusmahtude kasvu taustal kiiresti kasvanud. Samuti on tõusnud professionaali oskuste ja nõudmiste tase. Need on põhjused, miks ehitusfirma tahab, et teda teenindaks oma ala asjatundja. Värvikeskuse spetsialiseerumine viimistluse lahenduste pakkumisele toimus turu vajadusest lähtuvalt," räägib Värvikeskuste Grupi OÜ juhataja Olle Saare.
"Mis on meie eelised?" küsib Olle Saare. Ja vastab ise: "Lai toodete valik, suur laoseis, parim valik kaasnevaid teenuseid, väljaõppinud teenindajad, eripärane teenindussüsteem, suur müügimaht, mis kõik viivad suure kogemuste konsentratsioonini. Oleme oma klientidele koostööpartneriks nii nõustamise ja konsultatsiooni alal, kui ka objekti varustamises ja järelvalves."
1997. aastal Tartus asutatud firma edu on ilmselge. Kui esimese aasta müügikäive oli 9,5 miljonit krooni, siis möödunud aastal oli see summa üle 40 miljoni krooni ja käesolevaks aastaks on eesmärgid veelgi kõrgemad. Müügikäibe suurenemist seletab ka kahe poe lisandumine: 1998. aastal Tallinnas ja käesoleval aastal Pärnus. Tänaseks on Värvikeskus kasvatud juba üheks suurimaks värvide müüjaks Eestis.
"Kui me Tartus alustasime, küsiti meilt õige pea: millal te Tallinnas kaupluse avate?" meenutab Olle Saare. "Siit sai järeldada, et meie lähenemine sobis klientidele."

Suur trump on teenindus
"Värvikeskuse trumbiks on kindlasti teenindus, sest kuigi müügipind pole suur, tegeleb klientidega päev läbi viis inimest. See igapäevane kokkupuude ostjatega on meie rikkus, meie käest käib läbi väga suur kogemuste ja teadmiste voog. Meilt küsib vahel nõu isegi koostööpartner Sadolin, sest meie oleme klienditeeninduse eesliinil ja teame kõige paremini üleskerkivate küsimuste iseloomu. Me leiame neile probleemidele ka lahendused ja lahenduse käigus kogutud informatsioon jääb ju meile."

"Tahame olla suur väike!"
Erinevalt suurtest ehitusmaterjale müüvatest kauplustest, kes pakuvad vaid enammüüdavaid tooteid, pakuvad Tallinna, Tartu ja Pärnu Värvikeskused laia toodete ja teenuste nomenklatuuri. Seepärast eelistab Värvikeskuste Grupp klientidena näha eelkõige ehitus- ja viimistlusfirmasid, füüsilisest isikust ettevõtjaid, ja teisi ehitusega tegelevaid inimesi. Aina enam on klientide ridu täiendamas mööblitootjad. Eratarbijatel, korteriühistutel ja koolidel on samuti klientide seas kindel koht. Vähemal määral müüakse kaupa ka teistele poodidele. "Meie eesmärk on olla nö. suur väike - suur omas sektoris, mitte väike suurte mängumaal," toob Olle Saare kujuka võrdluse.

Parimad abivahendid
Värvide müümisele lisaks käib teeninduse juurde ka värvide toonimine. Selleks on Värvikeskuse kauplustes Eesti üks parimaid ja kiiremaid süsteeme. "Väga täpne ja kiire automaat, suure andmemahuga programm, kolm raputit ja fotospektromeeter," loetleb Olle Saare toonimissüsteemi eeliseid. Viimasega saab etteantud värvinäidise järgi mõõta tema tooni. Fotospektromeeter on üldjuhul labori sisseseade, kuid kõikides Värvikeskuse kauplustes on ta klienditeeninduse huvides lisaväärtust loomas.
"Me pakume täislahendusi ja terviklikkust," räägib Olle Saare. "Spetsiifilises valdkonnas, nagu seda on viimistlusmaterjalide müük, saab hästi minna vaid kui oled oma ala parim."

« Tagasi uudiste nimekirja

© 2009, Värvikeskuste Grupp OÜ

Hoiatus: ekraani ja printeri värvitoonid võivad erineda reaalsetest toonidest.

ADM Interactive